چرا...؟
تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, | 10:26 | نویسنده : افلاطون

سلام اول باید خوشحال باشیم که مملکتمان جمهوری اسلامی است اما متاسفانه مشکلات متعددی وجود دارد مانند اینکه در بعضی استان های کشور نان را کیلویی عرضه میکنند و بعضی نانوا ها نان را خمیر میپزند که سنگین تر ودر نتیجه پول بیشتر بگیرند.

یا مثلا کسانی که سوپر مارکت دارند بعضیشان متاسفانه از سایر منازل یا...برق دزدی میکنند یا شب ها در تابستان یخچالشان را خاموش می کنند و بعضی مواد فاسد میشوند.

یا راننده تاکسی ها که بر اساس نرخ مصوب کرایه نمیگیرند و خودشان قانون میگذارند که از فلان 4راه 100تومان کرایه بیشتر میشود یا به بهانه کمبود پول خرد بقیه کرایی را نمیدهند.

یا بازاریان اجناس خود را احتکار می کنند تا گران تر عرضه کنند یا سر مشتران کلاه میگذارند تا بیشتر پول بگیرند یا تاجران که سر همدیگر کلاه میگذارند اجناس را احتکار می کنند یا از مالیات فرار میکنند تا پولشان بیشتر شود.

یا کسانی که استخر دارند آبشان را سالی یکبار عوض میکنند یا به بهانه مناسب نبودن مایو باید مایو تازه از آنها خریداری کنند یا شیرینی فروشان که مواد و شیرینی های کهنه قبلی را دوباره شیرینی میکنند تا پول بیشتر بگیرند.

یا کسانی که گوشی کامپیوتر یا هرگونه وسایل الکتریکی تعمیر میکنند وقتی می بینند که قابل تعمیر نیست قطعات سالمشان را برداشته و میفروشند بدون آنکه مشتری اطلاعی داشته باشد...

به نظر شما چرا این همه کلک ودروغ و خیانت است چرا؟؟؟؟

منتظر نظراتتان هستم.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:56---24 تير 1391
بخاطر اینکه سخت گیری نمیکنن همه ی این تورم ها سودش به خامنه ای می رسه
پاسخ:سلام دوست عزیز مطمئن باش یک ریال هم به جیب آقای خامنه ای نمیره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: