تاريخ : شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, | 10:54 | نویسنده : افلاطون

 

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید.

برای دیدن کامل عکس روی عکس راست کلیک کرده و view image را انتخاب کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, | 13:33 | نویسنده : افلاطون

               

باستانشناسان قدمت اهرام را در حدود 5000 سال تخمین می زنند اما در یافته هایی در خردهای باستانی و با توجه به برخی شواهد قدمت آنها به بیش از 27000 سال می رسد. یکی از دلایل این تخمین وجود نام فرعون و همزمان دانستن تمامی فراعنه با دوره پیامبری حضرت موسی است.
همانطور که می دانید انسانهای کنونی از 3 الی 7 درصد توانایی مغز خود استفاده می کنند که این عدد در زمان آتلانتین ها بسیار بیشتر بوده است انسانهای آن عهد از درصد بیشتری از توانایی مغز خود (نه فقط مغز فیزیکی) استفاده می کردند و دارای قدرتهایی بودند که در حال حاضر از آنها به عنوان قدرتهای ماورایی یا فراحسی یاد می شود در صورتی که انجام این امور برای افراد آن زمان امری بدیهی و عادی بوده است از قبیل روشن بینی، طی الارض و غیره. اساتید بزرگ در خردهای باستانی دلیل از بین رفتن و ناپدید شدن آتلانتیس را غرور بیش از حد مردم آن زمان دانسته اند که این غرور موجب برانگیختن قهر خداوندی و از بین رفتن آنها شده است.
هرم در انگلیسی Pyramid نامیده می شود که لغتی با ریشه یونانی است که به معنی "آتشی در میانه" است. این شبه جمله نمادی است از نیروی عظیم الهی موجود در قلب که به آن "نقطه ای در قلب" یا "بذر جاودان" نیز می گویند.

بقیه مطلب در ادامه مطلب



ادامه مطلب